מה מייצר קהילתיות?

הגדרת קהילתיות למותג: חיבור ניצחונות, למצוא את הדרך ליצור הצלחה ולענות על המטרות של החברים, המותג, ולעולם שלנו. WIN-WIN-WIN. מקום שבו חברי הקהילה מרגישים שייכים,…

איזה מודלים יש לקהילה?

קהילות קיימות אלפי שנים, עוד מימי השבטים הקדומים. יש לא מעט סוגי קהילות, ויש שילובים בתחומים שונים. בעידן של עומס מידע, נוסף גם לתחום ניהול…

איך משווקים בתוך קהילה?

לא משווקים בתוך קהילה. לפחות לא באופן ישיר. אנשים מתחברים לקהילה שלך מתוך מטרה, ערכים, צורך בתמיכה או במאגר ידע. כשאנחנו נמצאים בעידן העומס, כולנו…

איך בוחרים מנהל קהילה?

הם בוחרים אתכם. ניהול קהילה זה מקצוע מהעולם החדש, שמכיל דיספצלינות (תחומי ידע) מהמון עולמות: ניהול, משאבי אנוש, שיווק, דאטה, הוא דורש כישורים טכנולוגיים והבנה…

איך מוצאים מטרה משותפת?

כדי לייצר קהילת מותג שהופכת את חברי הקהילה לשגרירים, נדרש למצוא את המטרה המשותפת של המותג וחברי הקהילה (שאפשר לכנותם בעולם השיווק גם כלקוחות, לקוחות…

במה נוכל לעזור?
ניתן ללחוץ גם בתפריט למעלה על למרכז הידע שמתעדכן ולהירשם כדי להיעזר בקהילה.