איך בוחרים מנהל קהילה?

הם בוחרים אתכם.

ניהול קהילה זה מקצוע מהעולם החדש, שמכיל דיספצלינות (תחומי ידע) מהמון עולמות: ניהול, משאבי אנוש, שיווק, דאטה, הוא דורש כישורים טכנולוגיים והבנה ביחסי אנוש. הוא מקצוע הומני, ומקצוע טכנולוגי- דיגיטלי. והשילוב שלו הוא מאתגר. יש הכשרות וקורסים שמכשירים מנהלי קהילות חדשים, ויש מנהלי קהילות פיזיות ודיגיטליות עם ניסיון מעשי שמבינים את המורכבות של המקצוע.
כמו בעולם החדש, שהתיאוריה לא מספיקה, חשוב שיהיה שילוב בין סקילס של ניהול קהילות לבין עשייה וניסיון.
איך בכל זאת בוחרים מנק”ל (מנהל קהילה)? נסו לוודא שהוא עונה על 3 שאלות:

  1. האם יש חיבור למותג, לערכים, למטרות, להוויה שלכם?
  2. האם יש לו כישורים שרלוונטיים כדי להוביל את הקהילה?
  3. האם יש לכם חיבור אישי? ניהול קהילה זה מקצוע שנדרש לעבוד מול צוות ההנהלה, סטודיו, תוכן, קופי, אסטרטגיה, תמיכה, שירות, משאבי אנוש וכדי שקהילת המותג תצליח הוא צריך להיות נוכח בשיח בכל ישיבת צוות שקשורה באסטרטגיה, שירות או תמיכה, ולכן החיבור האישי הוא קריטי להצלחת המשימה.

בונוס: מה הערך המוסף שמביא מנהל הקהילה הפוטנצלי למותג?

במה נוכל לעזור?
ניתן ללחוץ גם בתפריט למעלה על למרכז הידע שמתעדכן ולהירשם כדי להיעזר בקהילה.