מבוא לקהילות המותג
הגדרה בניית מערכת יחסים דו כיוונית משמעותית עם קהל היעד, קהילות כדי לייצר הוכחה חברתית גבוהה, להתאים את המוצר בהתאם לניטור והקשבה חברתית פנימית, ליצור…
הגדרה בניית מערכת יחסים דו כיוונית משמעותית עם קהל היעד, קהילות כדי לייצר הוכחה חברתית גבוהה, להתאים את המוצר בהתאם לניטור והקשבה חברתית פנימית, ליצור…
הקדמה מילון המושגים של קהילות המותג מבית קהילוג מתעדכן, דינמי ונעשה בעזרת מנהלי השיווק בארץ. נשמח לקבל כל פידבק כדי להפוך את המילון להיות המתאים…
שורה תחתונה העידן החדש של ימינו והאפקטים שלו מביא להחזר מול השקעה גבוה של קהילות מותג. לפני אונ’ מישיגן קהילות מותג יכולות להצמיח את הפעילות…
הקדמה קהילות הופכות במהירות לדם החיים של ארגונים ככל שיותר חברות הופכות לדיגיטליות ומקושרות. הוול סטריט ג’ורנל מצא כי מבוגרים מבלים עד 16 שעות ביום…
אחרי מספר שבועות בהן ניתחתי את המצב מתוך ה-70 שיחות שעשיתי עם החברים שכאן (שכזכור הם בעיקר מנכ”לים, יזמים ואנשי שיווק בכירים), הדאטה וניתוח הפעילות,…
בתקופה האחרונה במסגרת ההרצאות שלי והשיחות אתכם, גיליתי שיש שאלות שחוזרות על עצמם. מאמר זה ירכז את השאלות שעלו ממכם, גם כדי שאני אוכל לשלוח…
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.