למה לבנות קהילות מותג?

עודכן לאחרונה: 23 בפברואר 2021
מספר גרסה:
סרגל ניווט:
זמן קריאה: 1 דק'

שורה תחתונה

העידן החדש של ימינו והאפקטים שלו מביא להחזר מול השקעה גבוה של קהילות מותג. לפני אונ’ מישיגן קהילות מותג יכולות להצמיח את הפעילות העסקית בין 19-30%, אם יודעים מה עושים.

נתונים ומחקרים

נתונים על קהילות המותג
נתונים על קהילות המותג
נתונים על קהילות המותג 2
נתונים על קהילות המותג 2

ניתן להשתמש בשקופיות, עם קרדיט לקהילוג ולינק למאמר זה.

הרחבה

מדוע כדאי לבנות קהילות מותג?
חשוב להבין שלרוב המותגים, אלא אם אתם עסק חדש או משיקים מוצר או שירות חדש,
קהילת המותג כבר קיימת בכלים, בפלטפורמות עם דאטה מזוהה ועם דאטה לא מזוהה, בנכסים פיזיים ודיגיטליים שבו המותג מייצר מודעות למותג.

כל מה שצריך לעשות זה ליצור אבחון שימצא את הדרך להגיע אל אותה קהילה, להתחבר אליה ישירות ולבנות אסטרטגיה לחברי הקהילה לקיים אינטראקציה זה עם זה. בפלטפורמה, בשיח, בתקשורת. קהילות מותג מכילות בתוכן את קהילת התמיכה לרוב, וזה גם מאפשר לחסוך משאבים רבים כי  חברי הקהילה מסוג שגריר יתמכו בחברי קהילה חדשים.

קהילות מותג הוא אסטרטגיה שיווקית  וכלי עסקי רב עוצמה. המחקרים למעלה רק מוכיחים זאת.

דמיינו שיש קבוצה של קהל היעד שמתעניינים באופן קבוע במוצר או בשירות שלך שאליהם אתה יכול לפנות, להיעזר, לתמוך, ללמוד וכו’.
באמצעות קבוצה זו, תוכלו לבדוק השקת מוצרים חדשים, לשאול על מהדורות לפני השקה, לשתף את התוכן והערך שלכם בצורה אקספוננציאלית ולאסוף משוב כללי לשיפור.

מכיוון שקהילה זו יכולה לעזור למותג שלך לקבל החלטות מבוססות לקוחות ולהפיץ את הבשורה על העסק, נדרש לוודא שהאבחון הוא חזק ושיש מטרת קהילה נכונה ומדויקת.

כל הסיפור הוא ליצור קהילה ותתי קהילות שמייצרים מערכות יחסים משמעותיות שהערך שלהם כבר מוכר את המותג השירות או המוצר שלך. זה דורש לפצח איך מחברים ניצחונות בין המותג, לחברי הקהילה, ובעידן החדש שבו אנחנו נמצאים גם ליצור את העולם של חברי הקהילה טוב יותר. וזה צריך להיות עם כוונה אמיתית, שהתוצאות שלה במעשים של ההנהלה והצוות המוביל בחברה או בארגון.

אם יש שאלות או שיש רצון לשתף בדרך לבנות את קהילות המותג, אפשר לפנות לקיר החברתי בקהילה או לעמודים והקהילות הסגורות, אחרי ההרשמה לקהילוג בתפריט למעלה.

בהצלחה!

האם אהבת את מאמר זה?
פחות אהבתי

המשך קריאה

קודם: מילון מושגים לקהילות המותג
הבא: 4 סיבות מדוע התמקדות בקהילה היא האסטרטגיה השיווקית הטובה ביותר שלך
תוכן זה מוגבל לחברי הקהילה בלבד. ניתן להתחבר או להירשם למטה. [woo_social_login title="כניסת חברים או הצטרפות מהירה " networks="facebook,googleplus,linkedin,email" redirect_url="https://community.shdon.co.il/membership-account/%D7%A1%D7%95%D7%92%D7%99-%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9E%D7%95%D7%A2%D7%93%D7%95%D7%9F-%D7%A9%D7%9C%D7%A0%D7%95/"][/woo_social_login]

Responses

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

במה נוכל לעזור?
ניתן ללחוץ גם בתפריט למעלה על למרכז הידע שמתעדכן ולהירשם כדי להיעזר בקהילה.