מציאת מטרה לקהילה

עודכן לאחרונה: 22 באפריל 2021
מספר גרסה:5
סרגל ניווט:
זמן קריאה: 2 דק'

הסבר

אחרי שמצאת את הלמה ואיפה המוטיבציה שלך להקים קהילת מותג, הגיע הזמן למצוא את מטרת הקהילה. מטרת הקהילה תהיה חיבור ניצחונות, WIN-WIN-WIN. מטרה שתענה על ההצלחה שלך, שתהיה מחוברת להצלחה של חברי הקהילה, שתהיה מחוברת לעשות את העולם טוב יותר.
בעידן החדש אנשים מחוברים לרעיון שמשפר את עולמם, ולכן זה מאוד חשוב לפצח את מטרת הקהילה לפני שתמשיך בתהליך האסטרטגי.

אז איך עושים את זה?

בחר את “המטרה הגדולה” של הקהילה שלך. בעוד שלב 1 מכסה את הסיבות ליצירת קהילה, “מטרה גדולה” היא הסיבה שהחברים שלך יצטרפו וישתתפו בקהילת המותג שלך. מטרה גדולה נלכדת במשפט בודד עם 3 חלקים פשוטים. קריטי לקבל את המטרה הגדולה שלך לפני שתמשיך הלאה עם כל דבר אחר.
הנה המשפט המטרה הגדולה שלך:

אני / אנחנו מפגישים ___________________________ ל _______________________________, כך שנוכל ___________________________, ___________________________ ו- ___________________________.

כפי שאתה יכול לראות, זה משפט פשוט. זה נועד להיות. לדעת כמה דברים מראש, זה יהפוך אותו לחזק עוד יותר ברגע שתתחיל להשתמש בו:

זה לא המשפט השיווקי שלך, אז עשה את זה ארוך ומפורט. ככל שתוסיף יותר פרטים ופרטים למטרה הגדולה שלך, כן ייטב. כאשר אתה שואף לקצרה, אתה נוטה לפספס את הפרטים שיבדילו את הקהילה שלך מאחרים. בתחילה, זה רק בשבילך, אז אל תדאג יותר מדי לגבי מילות מילים.
בחר אדם ספציפי בשלב חיים ספציפי כדי להתחיל. ככל שאתה מצומצם יותר בהגדרת מי הקהילה שלך משרתת, כך יש סיכוי גדול יותר להצליח בהגדרה. גם כאשר הרעיון, התוכנית או הקורס המקוון שאתה יוצר רלוונטיים כמעט לכולם על פני כדור הארץ, תגדיל את סיכויי ההצלחה שלך על ידי התחלה ראשונה עם חברי קהילה בעלי תחומי עניין ספציפיים. אחרי זה תרחיב את הסיפור לעוד אנשים.
סוג של תפסת מרובה, לא תפסת.

תכניס אחרי זה את הלמה שלך (ראה במרכז הידע הרחבה)  זה עשוי לכלול שליטה בכישורים הדרושים כדי להתקדם בתחום שלך, טכניקות המדיטציה שיביאו את הרוגע והמיקוד שלך בלחץ, או את הידע הדרוש לך בכדי לחיות עם מחלה כרונית שאובחנה בצורה הטובה ביותר.

לתפוס יתרונות מרגשים שיגיעו מהשהייה בקהילה שלך. לבסוף והכי חשוב, אתה רוצה לתת לאנשים תמונה ברורה של התגמולים האפשריים עבורם לאחר שהם שולטים בנושא שלך בקהילה תומכת.

זה עשוי להיות קונקרטי כמו להגדיל את הסיכויים של מישהו להשיג מחיר טוב יותר, להיות קרוב יותר לצלחת ולהישאר נוכח באופן מלא לעתים קרובות יותר בעולם קדחתני יותר ויותר. אתה רוצה שהתגמולים של הקהילה שלך יהיו ברורים ושאפתניים במה שמישהו יקבל על היותו חבר תורם.

השתמש בסיפור משלך כדי לתמוך במטרה הגדולה שלך, או מדוע אתה (או המותג או החברה שלך) הם המנהיגים הנכונים לבנות * קהילה * זו כעת. לסיפור שלך (או לסיפור החברה שלך) תפקיד חשוב בהגדרת הקהילה שלך להצלחה. זה לא קשור לניסיון של שנים או לתחום התמחות מסוים, אלא איך גילית את התשוקה שלך או התמקדת בתחום המיקוד של הקהילה שלך ולמה זה חשוב לך.
הסיפורים המרתקים ביותר של מנהלי הקהילה הם אלה הנגישים לאדם המוטיבציה להצטרף אליך, אך מאוימים על ידי האם הם באמת יכולים לשלוט בנושא זה בעצמם. זה המקום שבו אתה כמנטור שלהם והסיפור שלך על גילוי ושליטה בנושא זה.

אם אתה יכול להוביל ב”הייתי פעם במקומך, בידיעה שאני רוצה לעשות את זה אבל לא יודע איך להתחיל “או יכול לשתף,” באמצעות ניסוי וטעייה, סוף סוף מצאתי את הדרך שלי לקחת אחריות רבה יותר כמשתמש. מעצב ניסיון ויש לך דרך להימנע מהטעויות שלי, “שתיהן דרכים עוצמתיות להשתמש בסיפור שלך כדי לגייס אנשים חדשים שיצטרפו אליך.

לבסוף, תהדק את השאלה איך השירות המוצר או המותג עושים את העולם טוב יותר, ומה בין זה לבין קהילת המותג לבין חברי הקהילה.

אם יש לך קושי ליצור את מטרת הקהילה, אפשר לנסות להיעזר בקהילה שלנו ונהדק ביחד.

האם אהבת את מאמר זה?
פחות אהבתי

המשך קריאה

הבא: הגדרת חברי קהילה
תוכן זה מוגבל לחברי הקהילה בלבד. ניתן להתחבר או להירשם למטה. [woo_social_login title="כניסת חברים או הצטרפות מהירה " networks="facebook,googleplus,linkedin,email" redirect_url="https://community.shdon.co.il/membership-account/%D7%A1%D7%95%D7%92%D7%99-%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9E%D7%95%D7%A2%D7%93%D7%95%D7%9F-%D7%A9%D7%9C%D7%A0%D7%95/"][/woo_social_login]

Responses

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

במה נוכל לעזור?
ניתן ללחוץ גם בתפריט למעלה על למרכז הידע שמתעדכן ולהירשם כדי להיעזר בקהילה.