מרכז הידע והתמיכה של אימ-פקט

שאלות נפוצות

כללי 5 שאלות
  • איך מוצאים מטרה משותפת?

    כדי לייצר קהילת מותג שהופכת את חברי הקהילה לשגרירים, נדרש למצוא את המטרה המשותפת של המותג וחברי הקהילה (שאפשר לכנותם בעולם השיווק גם כלקוחות, לקוחות פוטנציאליים וכל מה שבתפר הזה).

    הדרך הטובה ביותר להחליט על מטרה משותפת, היא לבצע תהליך אבחון שעונה על 3 שאלות:
    1. למה המותג עושה את מה שהוא עושה?

    2. מה הערך המרכזי שחברי הקהילה מקבלים מהמותג?

    3. איך קהילת המותג יכולה לעשות את העולם שלנו טוב יותר?

    בונוס: לשאול את השאלות הללו את חברי הקהילה ואת הצוות. סקר, שיחות אחד על אחד, לבדוק גם פנים ארגונית במותג וגם חיצונית דרך ניטור, הקשבה חברתית ברשתות החברתיות והאינטרנט.

  • איך בוחרים מנהל קהילה?

    הם בוחרים אתכם.

    ניהול קהילה זה מקצוע מהעולם החדש, שמכיל דיספצלינות (תחומי ידע) מהמון עולמות: ניהול, משאבי אנוש, שיווק, דאטה, הוא דורש כישורים טכנולוגיים והבנה ביחסי אנוש. הוא מקצוע הומני, ומקצוע טכנולוגי- דיגיטלי. והשילוב שלו הוא מאתגר. יש הכשרות וקורסים שמכשירים מנהלי קהילות חדשים, ויש מנהלי קהילות פיזיות ודיגיטליות עם ניסיון מעשי שמבינים את המורכבות של המקצוע.
    כמו בעולם החדש, שהתיאוריה לא מספיקה, חשוב שיהיה שילוב בין סקילס של ניהול קהילות לבין עשייה וניסיון.
    איך בכל זאת בוחרים מנק”ל (מנהל קהילה)? נסו לוודא שהוא עונה על 3 שאלות:

    1. האם יש חיבור למותג, לערכים, למטרות, להוויה שלכם?
    2. האם יש לו כישורים שרלוונטיים כדי להוביל את הקהילה?
    3. האם יש לכם חיבור אישי? ניהול קהילה זה מקצוע שנדרש לעבוד מול צוות ההנהלה, סטודיו, תוכן, קופי, אסטרטגיה, תמיכה, שירות, משאבי אנוש וכדי שקהילת המותג תצליח הוא צריך להיות נוכח בשיח בכל ישיבת צוות שקשורה באסטרטגיה, שירות או תמיכה, ולכן החיבור האישי הוא קריטי להצלחת המשימה.

    בונוס: מה הערך המוסף שמביא מנהל הקהילה הפוטנצלי למותג?

  • איך משווקים בתוך קהילה?

    לא משווקים בתוך קהילה. לפחות לא באופן ישיר.

    אנשים מתחברים לקהילה שלך מתוך מטרה, ערכים, צורך בתמיכה או במאגר ידע. כשאנחנו נמצאים בעידן העומס, כולנו מחפשים את המקומות שבהם נהיה מזוהים איתם כדי לנקות את כל הרעש מסביב ולהתמקד.

    כדי ליצור קהילת מותג חזקה שמייצרת שגרירים אמייתים, נדרש לפצח אסטרטגית מה הנקודות מפתח שייצרו גיוס, קליטה ותקשורת כדי לייצר קהילתיות. ולבסוף, במקום לשווק מה שנדרש לעשות זה ליצור מערכות יחסים משמעותיות שהערך שלהם כבר ימכור את המותג ואת מה שיש לו להציע.

    תחשבו על מה שגוגל, מיקרוסופט, אפל, בורגרקינג ספוטייפי עושים כדי ליצור נאמנות למותג וכדי לתת להם ערך משמעותי כדי שכל לקוח פוטנציאלי, וכל לקוח משלם יעלה בעקומה הקהילתית ויומר להיות שגריר.

    היופי הוא שבמקום לשווק, אנחנו עובדים להגיע בדיוק לקהל היעד, מייצרים איתו מערכות יחסים משמעותיות ואז כל הערך שנוצר ביחד בתוך קהילת המותג ייצר לנו לקוחות משלמים.

  • איזה מודלים יש לקהילה?

    קהילות קיימות אלפי שנים, עוד מימי השבטים הקדומים. יש לא מעט סוגי קהילות, ויש שילובים בתחומים שונים. בעידן של עומס מידע, נוסף גם לתחום ניהול הקהילות ידע חדש כל יום מחדש.

    בעידן החדש, יש 6 מודלים של קהילות:

    1. מותג (זו שאנחנו מתמקדים בה): קהילות אלה פועלות כרשת של שגרירים ותומכים המניעים מודעות וצמיחה עסקית. זה המקום בו הקהילה והשיווק מצטלבים הכי קרוב. מותג יכול להניע לפעולת מכירה, אבל זה מקבל בוסט רציני כזה מתוך הוכחה חברתית, אותנטיות וחיבור למותג וזה מה שקהילת מותג אמורה לייצר. בקהילת מותג במקום לשווק באופן ישיר, אנחנו בונים קהילה ותתי קהילות, מייצרים מערכות יחסים משמעותיות, שמשלב תמיכה, מעורבות, שירות, פנימה וחיצונית ומייצרים תוכן בעל ערך. הערך שנוצר בתוך מערכת יחסים משמעותית בעלת אמון גבוה ומעורבות כזו כבר מוכר את המותג החוצה ומצמיח שגרירים שמביאים עוד לקוחות משלמים. לפי מחקרים, מותג בשיטה זו יכול להצמיח את הפעילות בין 19%-30%, במיוחד אם מאיצים את התהליך דרך הדיגיטל.
    2. תמיכה: תמיכה בלקוחות, החברים עונים על שאלות ופותרים בעיות זה לזה כדי להפחית את עלויות התמיכה הכוללת בלקוחות ולשפר את שביעות הרצון. זהו יישום של קהילה שרבים מכירים. זה יכול ללבוש צורה של פורום תמיכה שבו אנשים מופיעים עם שאלות על המוצר והקהילה עונה על כך עבורם. זה יכול גם לספק משאב מומחה למשתמשים, או לשמש בסיס ידע.
    3. מוצר: בקהילות מוצרים, חברים חולקים רעיונות ומשוב שמניעים חדשנות ושיפור מוצרים. על ידי קירוב משתמשים או לקוחות באופן מקוון (או לפעמים לא מקוון), חברות יכולות למנף את התובנה הקולקטיבית של הקהילה שלהן כדי לקבל רעיונות לתכונות חדשניות, לזהות את השינויים החשובים ביותר שישפרו את המוצרים שלהן ולחסוך כסף וזמן בסקרים. יש חברות שמרחיקות את זה עוד יותר ומביאות את הקהילה שלהן לכל שלב בתהליך פיתוח המוצר, מעיצוב לפיתוח, כדי להבטיח שקול הלקוח יהיה נוכח בכל מה שהם יוצרים.
    4. מעורבות: יכולה להיות קהילה פנים ארגונית או חיצונית מפגישות קבוצה של אנשים סביב אינטרס משותף, כמו למשל עובדי חברת החשמל או קבוצת הרצים של אדידס. הקהילה חזקה משום שהיא מעניקה לאנשים תחושה משותפת של זהות ושייכות. אם הארגון מקל על תחושת הזהות הזו, לא משנה אם הקהילה מתמקדת במיוחד במוצר שלהם או לא – החברים ירגישו קשר חזק יותר לארגון.
    5. תוכן: בנויות מאנשים שתורמים תוכן המרכיב את המוצר או נכסים אחרים. מודלים של תוכן מבוזר משנים את אופן הפעולה של עסקים. מתוכן שנוצר על ידי משתמשים ועד לפלטפורמות קוד פתוח, מודלים מבוזרים מאפשרים ליצור ערך להמונים, וורדפרס, המערכת שעליו קהילוג בנוי הוא סוג של קהילת תוכן, מבוסס משתמשים וקוד פתוח.
    6. הצלחה: קהילות הצלחה בנויות על שאלה אחת, ספציפית וממוקדת. למשל מה לעשות בבית עם הילדים כשיש קורונה?
      קהילות אלה מחברות חברים זה עם זה בכדי לשתף שיטות עבודה, לדוגמה. הם עשויים לעזור לחברים ללמוד את אופן השימוש במוצר ולפתח אסטרטגיה, או שהם עשויים להעצים את החברים להיות מדריכים ומדריכים לשאלה הספציפית שהקהילה מנסה לענות עליה.

  • מה מייצר קהילתיות?

    הגדרת קהילתיות למותג: חיבור ניצחונות, למצוא את הדרך ליצור הצלחה ולענות על המטרות של החברים, המותג, ולעולם שלנו. WIN-WIN-WIN. מקום שבו חברי הקהילה מרגישים שייכים, משמעותיים, מושפעים מצד אחד, ומהצד השני והם גם משוייכים, בעלי משמעות למותג ורוצים לקחת חלק בהצלחה שלו.

    7 נושאי תוכן שמייצרים תחושת קהילתיות:
    1. תחושת אקסלוסיביות

    2. שיח משותף (יצירת דיונים/פאנל מומחים)

    3. כיף

    4. נטוורקינג

    5. חיבור למשהו גדול מאיתנו

    6. חיבור למנהיג של הארגון/חברה/מותג

    לזכור שכדי לייצר קהילתיות, צריך ליצור שותפות לדרך.

מתחילים כאן 4 שאלות
  • האם אוכל לחפש מידע/אנשים/כלים באימ-פקט?

    כן. לאימ-פקט יש מצד ימין את “החבר הדיגיטלי” שמחובר למרכז הידע והתוכן, וניתן ללחוץ על סימן השאלה ולעלות נושא שעולה לכם בתחום קהילות המותג.

    בנוסף לזה, אפשר להכנס בתפריט הקהילה לחברי הקהילה ולראות מי חבר. וכמובן, לחפש שם חברים.

    בתפריט הראשי מצד שמאל, יש גם בתפריט זכוכית מגדלת, שאפשר לחפש בו בכל חלקי באימ-פקט.

    אם יש לכם קושי או שאתם צריכים תמיכה, אפשר לפנות בקהילות הפנימיות או לרשום בקיר החברתי.

  • האם אני יכול ליצור חשבון באימ-פקט?

    במילה אחת: כן!

    אפשר להירשם לאימ-פקט, באמצעות חיבור ע”י הרשתות חברתיות/חשבון גוגל. אז נוצר פרופיל, ובתהליך הכניסה הראשוני תקבלו את כל מה שצריך כדי להגדיר את החשבון שלכם באימ-פקט.

    אם זו לא תהיה החוויה שלכם, נשמח שתעדכנו בקיר החברתי בקהילה.

  • האם אפשר לערוך את הפרופיל?

    כן.

    ניתן לערוך את הפרופיל ויש גם מד שמסביר מתי הפרופיל שלכם מלא כדי שיוכלו להכיר אתכם, להיחשף אליכם וכדי שהפרופיל שלכם יקודם בגוגל אורגנית.

  • האם אפשר להזמין חברים?

    כרגע לא.

    אימ-פקט נמצא בגרסת הרצה, ולכן אפשרות ההזמנת חברים כרגע סגורה. ניתן לשלוח להם את הלינק שהם יצטרפו בעצמם ויעברו את התהליך.

    בהמשך, תיפתח האופציה להזמין חברים וזה יבוא לידי ביטוי גם בפרופיל של כל אחד ממכם.

שאלות על קהילוג 3 שאלות
  • מה זה אימ-פקט?

    אימ-פקט (לשעבר קהילוג) קם במטרה ליצור קהילה מובילה, חדשנית ופורצת דרך של מנהיגי שיווק מחוללי שינוי בחייהם ובחיי אחרים.

  • כיצד אוכל להשתמש באימ-פקט? האם זה בחינם או שאצטרך לשלם?

    לאימ-פקט נרשמים, ואז עולם גדול של ידע, תמיכה, כלים ואפשרויות שיעזרו לך להצליח בתחום קהילות המותג נפתח.

    באימ-פקט הושקעו מאמצים אדירים כדי להביא את התוכן הכי רלוונטי, לבנות קהילה פנימית, ולהשקיע בתשתיות ובהקמה של כל הטוב הזה. כל משאב, עולה כסף ולכן מצופה ממי שרוצה להיות חבר קהילה לשלם דמי תשלום חודשיים. אין כאן פרסומות, ויש כאן ידע שווה מעל ל16 ניסיון בתחום השיווק והקהילות.

    תרשמו בקליק אחד, תבחרו במסלול שבא לכם, בו רשום גם מה אתם מקבלים בכל מסלול חברות וקהילה, תקבלו ערך ותחליטו אם אתם ממשיכים איתנו למסלול בתשלום.

    זה ממש לגיטימי שקודם תראו האם אימ-פקט מתאים לכם, האם אתם מקבלים ערך ורק אז שתהיו מוכנים לשלם.

  • האם אוכל להשתמש באימ-פקט בכל מקום?

    כן.

    בתהליך הבניה של אימ-פקט יש תשומת לב מירבית לבדיקות שהוא עובד בכל הפלטפורומות והמכשירים, ולפי מבחנים רספונסייבים הוא דורג גבוה.

    אפשר להשתמש באימ-פקט בכל מקום, דרך הטלפון הנייד, הדסקטופ ואפילו לפעמים בשידור לטלוויזיה.

    אם מצאתם מקום שזה לא כך, תודיעו לנו על כך בקיר החברתי בתפריט הקהילה, ואנחנו נדאג לבדוק, להודות לכם ולתקן.

חברות במועדון 4 שאלות
  • למה החברות בתשלום?

    אימ-פקט הוא יזמות חדשה בעידן החדש .ההשקעה בו עצומה, יש מעל ל-100 יחידות תוכן כדי ללמוד את המקצוע.

    זמן העבודה על אימ-פקט נע על חודשים רבים, זמן הידע שיש פה שווה ל16 שנות ניסיון.

    המשאבים המושקעים בקהילה הם רבים, כוללים בניית מרכזי ידע, הכשרות, עדכונים, וגם כמובן עלות של כל התשתיות הטכניות, המוצרים והשירותים שקהילוג משתמש בהם.

    ניתן להתנסות ללא עלות במשך 30 יום, ולבדוק האם זה מתאים לכם. תמיד נשמח לפידבק כדי להשתפר 🙂

  • האם התשלום מאובטח?

    התשלום מאובטח ומהיר, באמצעות טכנולוגיית SSL ופיירול CLOUDFLARE, יושב בשרתים מאובטחים ויש ניטור מלא של התהליך.

    קיימת הצפנת SSL 2048bit. המידע אודות הפעולה מוצפן בהתאם להנחיות תקן PCI הבינלאומי.

  • האם ניתן לבטל את המנוי?

    כן, ניתן לבטל בכל עת. החזר כספי יינתן באופן מלא ב30 הימים הראשונים, ולאחר מכן לחודש העוקב.

  • איך יוצרים קשר?

    כבר כשאתם מצטרפים יש לכם כניסה לרשת החברתית הסגורה, תוכלו לשלוח פוסט לשם ולשאול שאלות כדי שעוד חברי קהילה יוכלו להיעזר בידע הזה.

    ניתן להשתמש בצ’יט בתוך הרשת החברתית כדי ליצור איתנו קשר, פשוט הסתכלו בחברי הקהילה במנהלי הקהילה והצוות.

    בנוסף, בתחתית עמוד הבית יש תפריט צור קשר, ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות טופס ייעודי.

שירותים 8 שאלות
  • האם תהיה לי קהילה מצליחה בסוף התהליך?

    זה תלוי בעיקר בך ובשירות שבחרת לקחת.
    בתהליך של קוויקי קומיוניטי אמור להיות לכם בסוף התהליך אסטרטגיית מיצוב, מודל עסקי וערוץ תקשורת מאופיין עם תוכן ראשוני. ולכן תהיה לכם תשתית לקהילה, זה תלוי בכם אם תנצלו אותה והאם תחליטו להמשיך ללמוד איך להצמיח אותה ביחד איתנו או בלמידה עצמית בקהילוג. מהניסיון שלנו אפשר להתחיל לראות תוצאות אחרי 6 חודשים, ומתחילים לראות את הצמיחה והפער המרכזי ביחס למשפכים שיווקים אחרים של מעל 19% ויותר כמה חודשים אחר כך.

    בתהליך של בניית אסטרטגיה ומודל עסקי, אתם אמורים לצאת עם תכנית עבודה, אסטרטגיה מחודשת ומודל עסקי לקהילה שלכם, כך שתוכלו להפוך אותה לקהילת מותג שמכניסה כסף.

    בתהליך שלנו בניהול הקהילה בשבילך, אנחנו עושים את כל הצעדים, יד ביד, ברייטינר חודשי ונמצאים איתך בכל מה שצריך כדי להצמיח את הפעילות ואת המעורבות של חברי הקהילה.

    וקהילוג אמור לעזור לכם ולתמוך אתכם בכל התהליך, מההתחלה ועד הסוף – בין אם אתם רוצים לעשות את זה לגמרי בעצמכם במנוי חודשי בעלות מגוחכת או להיעזר בנו ובניסיון הרב בדרך.

    יש לכם את כל רשת התמיכה כדי להצליח, זה תלוי בכם מה תבחרו לעשות איתה, כמו כל דבר בחיים.

  • איך אני יודע איזה שירות לבחור?

    השירותים הותאמו אל הצרכים שחקרנו במשך זמן רב, של חברי הקהילה הפוטנציאליים של קהילוג. סל השירותים אמור לתת מענה לכל צורך שלכם, אם אם אתם רק רוצים קצת ללמוד איך עושים את זה בעצמכם, אתם בעלי עסק ואתם רוצים שנבנה לכם את הקהילה, יש לכם קהילה ואתם רוצים רק שנהפוך אותה לקהילת מותג שמכניסה כסף או שאתם רוצים שממש יד ביד נלווה אתכם בתהליך של הניהול, מעורבות ובניית הקמפיינים של הקהילה ברייטינר חודשי.

    אם עדין אתם מתקשים להחליט אפשר ליצור קשר.

  • כמה זמן זה דורש ממני?

    בכל שירות יש זמן אחר שזה דורש ממך, אך נעשתה חשיבה איך למקסם את המפגשי עבודה שלנו, ויש לנו כלים מתקדמים, תבניות ופורמטים שיקזזו את הזמן וייעלו את העבודה המשותפת שלנו. בנוסף כל המודל שבו אנחנו בונים לך את הקהילת מותג או את האסטרטגיה לקהילה קיימת, היא מתוזמנת בזמן וזה מתאפשר בזכות דשבורדים חכמים וגאנטים מסודרים של המודלים – כלפי כל חלק בשירות.

    הושקעה מחשבה מירבית ונעשו סקרי לקוחות, ונבדק עם חברי קהילה חברים מה הזמנים והמודלים שהכי מתאימים לעידן של ימינו, לבעלי עסקים, למנהלי קהילות כדי שהכל יהיה מדיד ועם הצלחות מהירות.

  • האם זה דורש ממני לשנות את העסק שלי?

    זה לא דורש לשנות את ההתנהלות בעסק שלך, אך זה דורש ממך להבין שקהילות מותג הן חיבור ניצחונות. אנחנו נקשר בין ההצלחה של הלקוחות, להצלחה של העסק, להצלחה לעולם שלנו.

    זו הצהרת כוונות שברגע שנפצח ונתאים את זה לחברי הקהילה (הלקוחות, העובדים, השותפים והמתחרים) תצטרך לעמוד מאחוריה. מצד שני, בעידן של היום, כשכל אחד הוא רשת שידור קטנה, זה בדיוק מה שצריך לעשות כדי להגדיל נאמנות ולהצמיח את העסק.
    אותנטיות והצהרת הסיבה שאתם עושים את מה שאתם עושים, והדרך שבה העסק משפר, ולו במקצת, את העולם של הלקוחות שלו, זה מה שמייצר צמיחה משמעותית וחיבור של הלקוחות.

    ראו לדוגמה את אפל, ספוטייפי, פייסבוק וכל המותגים הגדולים ואת האני מאמין שלהם.

  • האם זה מתאים לכל סוג עסק?

    לא.

    כולם יכולים ללמוד בעצמם דרך קניית מנוי לקהילוג, אך השירותים שלנו מותאמים לבעלי עסקים קטנים.

    אם אתם מארגון, חברה או תאגיד אפשר ליצור קשר כדי שנבנה לכם את החבילה והשירות הרלוונטים אליכם.

  • לא מצאתי תשובה לשאלה. איך יוצרים קשר?

    אפשר להכנס לעמוד ליצור קשר.

    ממליצים להתחבר לקהילוג, וליצור קשר ברשת החברתית הפנימית, הקהילות והעמודים כדי שעוד חברי קהילה יוכלו ללמוד, להיעזר ולעזור בשאלות שלכם.

    השאלות הנפוצות הם של קהילת הלקוחות וחברים שבדקו את העמוד, אז כמובן שאם השאלה שלכם רלוונטית ולא פרסונלית, נעלה אותה לכאן. אז בכך אתם גם תעזרו לקהילוג להשתפר ולעוד אנשים לקבל את הידע שלכם.

    כלל המאגר שאלות ותשובות שלנו גם נמצאות בעמוד שאלות ותשובות.

  • האם זה מתאים לכולם?

    ממש לא.

    רק למי שמוכן לאמץ את התפיסה של קהילה, שיש לה הצהרה של שותפות אמיתית לדרך, שצריך למצוא את החיבור ניצחונות בין הלקוחות, למותג שלכם, לעולם שלנו.

    הרווח הוא עצום – וההסבר הכי טוב של זה זה מודל שלנו שיווק מבוסס חוויה, שזה בדיוק מה שעסק או מותג צריך לעשות כדי להצמיח את הפעילות. מבוסס על המודל של דיסני 4ES:

    שיווק מבוסס חוייה
    שיווק מבוסס חוייה

    אז אתם רוצים להצטרף איתנו אל המותגים הגדולים בעולם וליצור את קהילת המותג שלכם? זו הזמנה כנה ואמיתית, אבל היא דורשת את המחויבות שלכם לתהליך.

    אם יש לכם חששות או שאלות נוספות, אפשר ליצור קשר.

  • האם יש תמיכה ועזרה פרטנית?

    התשובה היא כן ולא.

    כן: לכל זמן התהליך שלנו ביחד, במפגשים שלנו וכו’.
    כל מי שרוצה להיעזר ולהיתמך הוא יכול גם לעשות את זה בתפריט קהילה למעלה, ברשת החברתית הפנימית, הקהילות והעמודים הפנימיים – גם להיעזר עם חברים נוספים, גם במרכז הידע וגם כמובן שנשמח לעזור במסגרת החברות שלך בקהילה או בקהילת הלקוחות.

    כל שעה ליווי נוספת, או תהליך ליווי אישי שתרצו, אפשר ליצור קשר שנדבר על זה ביחד.

לא נמצאו שאלות מתאימות לחיפוש
במה נוכל לעזור?
ניתן ללחוץ גם בתפריט למעלה על למרכז הידע שמתעדכן ולהירשם כדי להיעזר בקהילה.