האם זה דורש ממני לשנות את העסק שלי?

זה לא דורש לשנות את ההתנהלות בעסק שלך, אך זה דורש ממך להבין שקהילות מותג הן חיבור ניצחונות. אנחנו נקשר בין ההצלחה של הלקוחות, להצלחה של העסק, להצלחה לעולם שלנו.

זו הצהרת כוונות שברגע שנפצח ונתאים את זה לחברי הקהילה (הלקוחות, העובדים, השותפים והמתחרים) תצטרך לעמוד מאחוריה. מצד שני, בעידן של היום, כשכל אחד הוא רשת שידור קטנה, זה בדיוק מה שצריך לעשות כדי להגדיל נאמנות ולהצמיח את העסק.
אותנטיות והצהרת הסיבה שאתם עושים את מה שאתם עושים, והדרך שבה העסק משפר, ולו במקצת, את העולם של הלקוחות שלו, זה מה שמייצר צמיחה משמעותית וחיבור של הלקוחות.

ראו לדוגמה את אפל, ספוטייפי, פייסבוק וכל המותגים הגדולים ואת האני מאמין שלהם.

במה נוכל לעזור?
ניתן ללחוץ גם בתפריט למעלה על למרכז הידע שמתעדכן ולהירשם כדי להיעזר בקהילה.