איך מוצאים מטרה משותפת?

כדי לייצר קהילת מותג שהופכת את חברי הקהילה לשגרירים, נדרש למצוא את המטרה המשותפת של המותג וחברי הקהילה (שאפשר לכנותם בעולם השיווק גם כלקוחות, לקוחות פוטנציאליים וכל מה שבתפר הזה).

הדרך הטובה ביותר להחליט על מטרה משותפת, היא לבצע תהליך אבחון שעונה על 3 שאלות:
1. למה המותג עושה את מה שהוא עושה?

2. מה הערך המרכזי שחברי הקהילה מקבלים מהמותג?

3. איך קהילת המותג יכולה לעשות את העולם שלנו טוב יותר?

בונוס: לשאול את השאלות הללו את חברי הקהילה ואת הצוות. סקר, שיחות אחד על אחד, לבדוק גם פנים ארגונית במותג וגם חיצונית דרך ניטור, הקשבה חברתית ברשתות החברתיות והאינטרנט.

במה נוכל לעזור?
ניתן ללחוץ גם בתפריט למעלה על למרכז הידע שמתעדכן ולהירשם כדי להיעזר בקהילה.