קול המותג והתאמה האישית הם המפתח לשיפור המכירות

קול המותג והתאמה האישית הם המפתח לשיפור המכירות

עודכן לאחרונה: 23 במרץ 2021
מספר גרסה:
סרגל ניווט:
זמן קריאה: 2 דק'
בתוך המאמר:

הסבר

בעולם שבו תוכן מגיע ללקוחות משמאל, מימין וממרכז, אנשי מקצוע בתחום השיווק צריכים לזכור את החשיבות של קול המותג – זה בעצם האישיות של המותג. מותגים מתחשבים על ידי לקוחות ונשפטים על פי מעשיהם, וזה הפך נפוץ יותר מאז הופעת הקורונה. הפעילות המקוונת של הלקוחות גדלה ולכן הם מקדישים יותר תשומת לב למסרים של מותגים ומבינים ברמה גבוהה יותר את הטון, האישיות והמעשים של המותגים.

ישנן שלוש דרכים עבור משווקים למנף את קול המותג ואת ההתאמה האישית כדי לשפר את המכירות, והעיקרון המנחה הוא להיות אותנטי ועקבי עם המסרים שלך:

  1. אותנטיות: מותגים יכולים להיות כנים לגבי הצורך שלהם לנהל עסק מצליח ועדיין יכולים לשאוף באמת לפתור בעיות עבור לקוחותיהם. זה השילוב של שתי המטרות האלה שיוצרים קול כן ולגיטימי. כדי לנהל עסק מצליח, על חברות לעבוד על מנת לפתור בעיה אמיתית. יותר מדי בצד של “רק להרוויח” נתפס רע בעידן רב תחרותיות, מצד אחד. אבל, יותר מדי “זה רק עזרה” נראה לא כנה. זו הסיבה ללמוד כמה שיותר על הלקוחות שלך כדי לאמוד כיצד תוכל לתקשר אליהם בצורה הטובה ביותר.
  2.  אישיות המותג:זה לא ג’ימיק שיווקי. כל מה שמותג אומר ועושה מתורגם על ידי לקוחות פוטנציאליים ולקוחות כאישיות המותג ולמה שהוא מייצג.
    לקוחות פחות סלחניים בימים אלה כשמדובר בתקשורת ובשיווק לא נעים, ולכן בניית אסטרטגיה של קהילת מותג שמייצרת במה, שיח וחיבור דרך בניית מערכת יחסית היא הגישה המתאימה, לדעתי. מותגים צריכים לנקוט בגישה מותאמת אישית כלפי שיווק וללמוד באמת על עניין הלקוחות שלהם במוצר ו / או בשירותים, כמו גם בצרכים הנוכחיים והעתידיים שלהם – אין דרך טובה מזו שהם יכנסו את הלקוחות שלהם תחת אותה קורת גג. מערכות יחסים אותנטיות ממלאות כעת חלק עצום בקול המותג וההתאמה האישית היא חשובה כדי להצליח.
  3. לבסוף, חשוב שקול המותג יהיה עקבי בכל הערוצים. זה כנראה אחד האזורים המנוהלים ביותר עם מותגים כיום, אך גם אחד הדברים הקשים ביותר עבור מותגים. כולם מרובי ערוצים (Omnichanel); הם עוברים מרשתות חברתיות למייל, לאינטרנט, וליח”צ וטלוויזיה וחוזר חלילה. אם מותג מופיע בכל מקום, הוא צריך להיות עקבי בכל מקום. אחרת, אנשים פשוט יתבלבלו.

אותנטיות ועקביות עומדים בראש ההצלחה של קול המותג וההצלחה במכירות. כדי להשיג קול מותג אותנטי, אנשי מקצוע בתחום השיווק צריכים לדעת בדיוק מהם הלקוחות שלהם, להיות חכמים בנוגע לגישה ולתזמון, ולהתאים אישית פרסונלית – זה יוביל למעורבות גדולה יותר של לקוחות, נאמנות ותניע צמיחה מהשורה הראשונה.

ואין דרך טובה יותר מלעשות את זה ע”י קהילת מותג, במה של קהל היעד שבו הם עוזרים לכם לצמוח, לשפר את המוצר, לעזור ללקוחות אחרים, להבין בדיוק מה צריך ואיך צריך להשתפר – ואז גם לבנות שגרירים שיביאו עוד 5 לקוחות משלמים. בעולם שבו יש עומס מידע, בו אנשים מחפשים את האותנטיות, את החיבור האנושי – קהילת מותג היא דרך מעולה ליצור קשר עם הלקוחות שלכם.בעולם שבו תוכן מגיע ללקוחות משמאל, מימין וממרכז, אנשי מקצוע בתחום השיווק צריכים לזכור את החשיבות של קול המותג – זה בעצם האישיות של המותג. מותגים מתחשבים על ידי לקוחות ונשפטים על פי מעשיהם, וזה הפך נפוץ יותר מאז הופעת הקורונה. הפעילות בדיגיטל של הלקוחות גדלה ולכן הם מקדישים יותר תשומת לב למסרים של מותגים ומבינים ברמה גבוהה יותר את הטון, האישיות והמעשים של המותגים. זו הבנה חשובה שצריכה להיות מרכיב בבניית האסטרטגיה לבניית הקהילת מותג שלך.*

תמיכה

אם יש לך שאלה, צריך עזרה ואם אתה מחפש להתחבר לעוד מנהלי קהילות מותג – אתה מוזמן להירשם בתפריט למעלה, לרשום פוסט הכרות בקיר החברתי ולהכנס לקהילות הסגורות והעמודים של קהילוג.

בהצלחה!

תגיות:
האם אהבת את מאמר זה?
פחות אהבתי

המשך קריאה

קודם: שיווק תוכן שיתופי: 5 דרכים עוצמתיות לשדרוג התוכן שלך
הבא: שיווק וקהילות: איך זה מתחבר? 10 תשובות לשאלות שלכם
תוכן זה מוגבל לחברי הקהילה בלבד. ניתן להתחבר או להירשם למטה.
כניסת חברים או הצטרפות מהירה

Responses

במה נוכל לעזור?
ניתן ללחוץ גם בתפריט למעלה על למרכז הידע שמתעדכן ולהירשם כדי להיעזר בקהילה.