ניהול קהילות מותג - הגדרת חברי קהילה

הגדרת חברי קהילה

עודכן לאחרונה: 23 במרץ 2021
מספר גרסה:6
סרגל ניווט:
זמן קריאה: 1 דק'

הסבר

אז איך עושים את זה?

מי חברי הקהילה הראשונים ומי יכול להיות בצוות המוביל המכונה חבר קהילה מפקח? 
מי בעלי הומטיבציה הגבוהה ביותר לעזור לך להצליח?

נגענו בשלב זה בהגדרת המצפו ובמטרת הקהילה (אם פספסת, חזור בתפריט למעלה אל שלבים אלו).
התמקדות צרה של חברי קהילה שיכולים לעזור לך להניע את הקהילה בתהליך יישום של הקהילה,
היא הדבר הנכון כדי להצליח.

כדי לחדד את החבר קהילה הרלוונטי,  מומלץ להתחיל עם ראיונות של 30 דקות עם קומץ אנשים שמייצגים אנשים שהם קהל היעד. בקש מהם לספר לך על המטרות והמוטיבציות שלהם סביב הנושא שלך, כמו גם על הפחדים שלהם. נסה להבין את הדברים שניסו לעשות בעצמם כדי לשלוט בעניין שלך או ליצור תוצאות משלהם ומדוע הם נכשלו. ככל שתקשיב יותר לשפה בה הם משתמשים ולדברים שאכפת להם, כך תוכל לבנות קהילת מותג טוב יותר סביב מה שהכי חשוב להם.

אם אתה מתקשה לבחור רק סוג אחד של קהל יעד, רק זכור כי תוכל להוסיף סוגים נוספים של אנשים לאחר שהקהילה תעבור את שלב היישום ותגיע לבקרה וצמיחה . מתחילים במוקד ומייצרים הצלחות קטנות כדי להצמיח את קהילת המותג.

האם אהבת את מאמר זה?
פחות אהבתי

המשך קריאה

קודם: הגדרת מצפן
הבא: מציאת מטרה לקהילה
תוכן זה מוגבל לחברי הקהילה בלבד. ניתן להתחבר או להירשם למטה.
כניסת חברים או הצטרפות מהירה

Responses

במה נוכל לעזור?
ניתן ללחוץ גם בתפריט למעלה על למרכז הידע שמתעדכן ולהירשם כדי להיעזר בקהילה.