ניהול קהילות מותג - הגדרת מצפן

הגדרת מצפן

עודכן לאחרונה: 10 באוגוסט 2021
מספר גרסה:
סרגל ניווט:
זמן קריאה: 1 דק'

הסבר

בעולם השיווק וספציפית במותג, אנחנו מכירים את משולש הזהב: קודם מתחילים בלמה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים, אחרי זה מה אנחנו עושים ואז איך אנחנו עושים את זה.

בדיוק כמו שאפל מציגה את עצמם. כך בקהילת המותג שלנו נעשה תהליך דומה עם התאמות לעולם הקהילות.

איך עושים את זה?

השאלה המנחה היא מה המוטיבציה שלך להקים קהילת מותג? נסו לענות עליה בחצי עמוד, ואז ב500 מילים, ואז בלא יותר מ10 מילים.

הינה לכם מצפן קהילתי.

הינה כמה דברים שיעזרו להגדיר:

  • למדו מהר יותר מה הלקוחות שלכם רוצים או זקוקים ממכם (כדי שתוכלו לבנות את המוצר עם הכי הרבה ערך, מבלי לבזבז זמן או אנרגיה מיותרים) – שאלו בקבוצות שהם נמצאים, תקחו לזום כמה סוגי לקוחות.
  • להכיר את הקהל שלכם לעומק ולנהל את הבמה שבה הוא מתבטא. כשאתם מחברים את הלקוחות שלכם זה לזה, סביר יותר שהם יישארו וירצו לקבל ערך נוסף.
  • למדו על מקרה הצלחה של קהילת מותג כמו אפל, ספוטייפי, וויז וכו’.
  • אפשר דרך קהילת מותג להוזיל עלויות תמיכה או צוות שצריך להעסיק. כשאנשים עוזרים אחד לשני בקהילה, הרבה דברים נהדרים מטופלים בכוחות עצמם מבלי שתצטרכו את כל צוותי השירות והמכירה.

תמיכה

האם אהבת את מאמר זה?
פחות אהבתי

המשך קריאה

קודם: אפיון ראשוני
הבא: הגדרת חברי קהילה
תוכן זה מוגבל לחברי הקהילה בלבד. ניתן להתחבר או להירשם למטה.
כניסת חברים או הצטרפות מהירה

Responses

במה נוכל לעזור?
ניתן ללחוץ גם בתפריט למעלה על למרכז הידע שמתעדכן ולהירשם כדי להיעזר בקהילה.