כל שבוע, בימי ראשון, נלמד או נדבר עכל מושג מתוך מילון המושגים של קהילות המותג. *…

[ad_1]

כל שבוע, בימי ראשון, נלמד או נדבר עכל מושג מתוך מילון המושגים של קהילות המותג.
**
אתם מוזמנים להוסיף, לדייק, להבהיר או לשאול שאלה אודות המושג, איך הוא בא לידי ביטוי וכו’.
**
חיבור ניצחונות
**
קהילות מותג צריכות לייצר אסטרטגיה שתכניס באותה מצב של WIN-WIN-WIN. הצלחה למותג, הצלחה ללקוחות או לחברי הקהילה, הצלחה לעולם שלנו.
זה המרכיב החשוב ביותר כדי שקהילת מותג תצמח וכדאי להשקיע בכך זמן בתהליכי האבחון והתכנון.
זה מרכיב הקיום במתכון של קהילת מותג.

עסקים ולקוחותיהם המעורבים ביותר יכולים ליצור קהילות מותג, בהן הלקוחות יכולים מעבר לקשר עסקי כדי ליצור קשר רגשי עם המותג ואוהדים נאמנים אחרים – שאנחנו מכנים אותם חברי קהילה מסוג שגריר. כדאי לקרוא על עקומה קהילתית ואיך חברי קהילה מתנהגים בה, איזה סוגים יש וכו’ ולנסות להגדיר כרגע מהדאטה המזוהה שלכם איך העקומה הקהילתית שלכם נראית.

**
יש במרכז הידע מאמר שלם שמדבר רק על זה, איך עושים את זה נכון ולמה זה יעזור לכם ליצור קהילת מותג טובה יותר – רוצים לינק? תרשמו לי בתגובה 🙂
[fb_vid id=”592414962142004″]
[ad_2]

Related Articles

Responses