מה בא לכם לשאול? ** היום בפינתנו AMA, אתם יכולים לשאול כל מה שבא לכם, והינה הנוש…

[ad_1]

מה בא לכם לשאול?
**
היום בפינתנו AMA, אתם יכולים לשאול כל מה שבא לכם, והינה הנושא שנבחר שיעזור למי שלא יודע מה לבחור:
אנחנו כל חודש ננסה לכוון לנושא אחר, החודש נדבר על קמפיין שיווק אורגני ואסטרטגיית תוכן.
**
בניית אסטרטגיה לשיווק האורגני שלכם
תחשבו על זה כך: אסטרטגיה שיווקית אורגנית משכנעת מנועי חיפוש שהאתר שלכם רלוונטי למה שהקהל שלכם מחפש. זו הסיבה שאסטרטגיות כאלה לוקחות זמן.

זכרו, אנחנו מנסים לבנות מקורות קבועים של תנועה שיעזרו להפוך משתמשים ללקוחות פוטנציאליים. איך נראים המקורות האלה?

תוכן ונכסים המתארחים בנכסים והערוצים של המותג. באופן אידיאלי, אלה יאכלסו את תוצאות מנועי החיפוש כאשר אנשים גיגלו (מלשון גוגל) מונח קשור, להביא תנועה בדרך שלכם.
אירוח. תוכן באתר של ידוען הקשור לתעשייה הוא דרך נוספת להציג את התוכן שלכם בפני קהל רחב יותר. הקפידו לקשר בחזרה לתוכן שלכם רק.
פוסטים ברשתות החברתיות. ציוץ או פוסט עם ערך בלינקדאין עם הנעה לפעולה לקהילה שלכם, יביא תנועה חדשה.
שוב, פוסט אחד לא יעשה הרבה כדי להגביר את התנועה שלכם. שיווק אורגני עובד על ידי בנייה על העבודה שעשית בעבר. זו סדרה של מאמצי שיווק מתמשכים. הכסף שאתם משקיעים בחודש הראשון ממשיך להביא לקוחות בשנים הבאות. אתם יכולים לראות רק רווחי תנועה זעירים בהתחלה, אבל ההוצאה שלכם פוחתת ככל שהתנועה שלכם גדלה עם הזמן.
**
אז מה בא לכם לשאול?
[fb_vid id=”243402260829886″]
[ad_2]

Related Articles

Responses