כל שבוע, בימי ראשון, נלמד או נדבר עכל מושג מתוך מילון המושגים של קהילות המותג. *…

[ad_1]

כל שבוע, בימי ראשון, נלמד או נדבר עכל מושג מתוך מילון המושגים של קהילות המותג.
**
אתם מוזמנים להוסיף, לדייק, להבהיר או לשאול שאלה אודות המושג, איך הוא בא לידי ביטוי וכו’.
**
הקשבה חברתית
**
הקשבה חברתית היא כאשר אתם עוקבים אחר פלטפורמות המדיה החברתית שלכם אחר אזכורים ושיחות הקשורות למותג שלכם. ואז אתם מנתחים אותם כדי לקבל תובנות על מנת לגלות הזדמנויות לפעול. קהילת מותג תאפשר לכם ליצור מרחב ולנהל אותו שבו השיח הזה יהיה קיים ולעקוב אחר קהל היעד מקרוב.

**
יש במרכז הידע מאמר שלם שמדבר רק על זה, איך עושים את זה נכון ולמה זה יעזור לכם ליצור קהילת מותג טובה יותר – רוצים לינק? תרשמו לי בתגובה 🙂
[fb_vid id=”815849965781967″]
[ad_2]

Related Articles

Responses