כל שבוע, בימי ראשון, נלמד או נדבר עכל מושג מתוך מילון המושגים של קהילות המותג. *…

[ad_1]

כל שבוע, בימי ראשון, נלמד או נדבר עכל מושג מתוך מילון המושגים של קהילות המותג.
**
אתם מוזמנים להוסיף, לדייק, להבהיר או לשאול שאלה אודות המושג, איך הוא בא לידי ביטוי וכו’.
**
UGC – USER GENERATE CONTENT
תוכן שנוצר ע”י חברים

**
הוכחה חברתית ותוכן שנוצר על ידי לקוחות (UGC): המותג שלכם זקוק לביקורות טובות על החוויה שהענקתם, ובכך ליצור הוכחה חברתית ללקוחות הפוטנציאליים. תוכן שנוצר על ידי לקוחות (ומכונה מקצועית UGC), מגיע בצורה של המלצות, ביקורות ושיתופים. UGC שמנוהל הוא הוכחה חברתית שיכולה להשפיע מאוד על החלטת רכישה של לקוח פוטנציאלי, ולהגדיל מכירות. וידאו עובד אפילו יותר. קהילה תאפשר לכם לעודד יצירת תוכן על המותג שלכם, ולהפוך לקוחות לשגרירי המותג.

**
יש במרכז הידע מאמר שלם שמדבר רק על זה, איך עושים את זה נכון ולמה זה יעזור לכם ליצור קהילת מותג טובה יותר – רוצים לינק? תרשמו לי בתגובה 🙂
[fb_vid id=”975795966576191″]
[ad_2]

Related Articles

Responses