כל שבוע, בימי ראשון, נלמד או נדבר עכל מושג מתוך מילון המושגים של קהילות המותג. *…

[ad_1]

כל שבוע, בימי ראשון, נלמד או נדבר עכל מושג מתוך מילון המושגים של קהילות המותג.
**
אתם מוזמנים להוסיף, לדייק, להבהיר או לשאול שאלה אודות המושג, איך הוא בא לידי ביטוי וכו’.
**
EBIT
**
רווח לפני ריבית ומיסים.

אינדיקטור לרווחיות החברה. EBIT מכונה גם רווח תפעולי, רווח תפעולי ורווח לפני ריבית ומסים.

EBIT ( e arnings ב efore i nterest ו t צירים) הוא הרווח הנקי של החברה לפני הוצאות ריבית הוצאות ומס הכנסה מנוכים.
ה- EBIT משמש לניתוח ביצועי הליבה של החברה מבלי שעלויות מבנה ההון והוצאות המס השפיעו על הרווח.
EBIT ידוע גם כהכנסות תפעוליות מכיוון ששניהם אינם כוללים את הוצאות הריבית והמסים בחישובים שלהם. עם זאת, ישנם מקרים בהם הרווח התפעולי יכול להיות שונה מ- EBIT.

רגע, מה? למה זה קשור לניהול קהילות מותג?
קהילת מותג היא מתכון לעולם העסקי, אז לפעמים אנחנו צריכים לעלות לרמת המאקרו כדי להבין איך עושים את זה נכון יותר עסקי.

הינה המאמר שמדבר על זה – מיצוב קהילות מותג:

מיצוב קהילת המותג

**
רוצים לשאול או להרחיב משהו? רשמו בתגובה.
[fb_vid id=”1217446392011990″]
[ad_2]

Related Articles

Responses